My StudEntS

My StudEntS

Sunday, January 8, 2012

Final Exam semester 7 di UTM


Mingu-minggu final exam januari 2012....
apa nak jadi nie...aku start paper final 13 januari nie...
tp...emmmm~ keje aku..? bangun tido...pangkah kalendar...pangkah kalendar... tido...~~
bila nak study pula..buat 1,2 soalan...pastu lelap...pastu "mengsawankan" diri..melalak-lalak...
g kacau kwan2x...beguling-guling atas lantai..cari semut-semut sekeliling blok...
Tesis aku pula, banyak kene betulkan lagi nie..
cuti semester nie nak collect data lagi..
haaaaiishhh...INDAHNYA DUNIA UNIVERSITI..
bila habis belajar mesti aku rindukan saat-saat nie balik..haha~

Oooooo...Hampir Lupe.....sedar xsedar aku dah hampir berumur 27 tahun..
xsabar nak habiskan belajar...otak aku dah tepu...aiiyooooo~~
nak ade kerjaya...nak tulung family..nak ada kereta..nak g keliling dunia..haha~bajet duit banyak..

Apa-apa pun....Aku kene habiskan study nie dulu...
mengadap buku-buku math physics lg...haaaaaiishhhh~~
Jom sambung study......!!!!

No comments:

Post a Comment